Poszukujemy kandydata na stanowisko: KSIĘGOWA DS. NALICZEŃ I ROZLICZEŃ OPŁAT ZA LOKALE na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie na stanowisku księgowa
- znajomość przepisów niezbędnych do pracy na stanowisku
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej i na podstawie umów międzynarodowych lub na podstawie przepisów prawa wspólnotowego przysługuje jej prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Preferencje dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe;
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Naliczanie i rozliczanie zaliczek z tytułu czynszu i pozostałych opłat najemców Gminy Miasto Kołobrzeg.
- Obsługa interesantów w sprawie opłat za lokale.
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej najemców Gminy Miasto Kołobrzeg w zakresie księgowo -finansowym.
- Prowadzenie ewidencji zaliczek wniesionych na potrzeby utrzymania nieruchomości wspólnej odrębnie dla każdej Wspólnoty Mieszkaniowej, w której Gmina Miasto Kołobrzeg posiada udziały, sporządzania rozliczeń z tytułu pobranych zaliczek oraz ich sprawdzanie z bazą naliczeń czynszowych.
- Sporządzanie miesięcznych naliczeń z tytułu eksploatacji i pozostałych opłat za lokale Gminy Miasto Kołobrzeg we Wspólnotach Mieszkaniowych oraz przekazywanie informacji do Gminy Miasto Kołobrzeg o przesłanych zaliczkach na konta bankowe poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych.
Od kandydata wymagamy także zaangażowania , dyspozycyjności , sumienności oraz staranności.
Warunki dodatkowe:
- praca w biurze przy monitorze ekranowym przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- bezpośredni kontakt z klientami konieczna komunikatywność i odporność na stres;
- siedziba firmy znajduje się w budynku na II piętrze, a budynek nie spełnia wymogów dotyczących wind oraz toalet dla niepełnosprawnych.
Twoja aplikacja musi zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną i o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji według poniżej podanej klauzuli;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności;
Aplikację zatytułowaną "nabór na stanowisko Księgowa ds. naliczeń i rozliczeń opłat za lokale” należy składać do dnia 22.08.2025r. w formie elektronicznej na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , osobiście lub na adres Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o. ul. Artyleryjska 3 78-100 Kołobrzeg.
Po spełnieniu wymogów formalnych oraz oczekiwań pracodawcy wybrani kandydaci zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.
Dokumenty aplikacyjne wszystkich osób biorących udział w procesie rekrutacji będą do odebrania w siedzibie Kołobrzeskiego TBS przy ul. Artyleryjskiej 3 do 22.09.2025r. Po upływie tego terminu zostaną zniszczone.
Klauzula RODO:
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Klauzula informacyjna:
- Administrator danych i kontakt do niego: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, ul. Artyleryjska 3, 78-100 Kołobrzeg.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy Księgowa ds. naliczeń i rozliczeń opłat za lokale.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 22 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dn. 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit.c RODO;
- 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.